Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Μανούλα, Μητέρα, Μαμά

Μοναδική
Aγάπη
Μεγάλη
Αγκαλιά

Το όνομά της είναι από τις πρώτες λέξεις ενός ανθρώπου. Είναι ο άνθρωπος που μας φέρνει στον κόσμο, μας χαρίζει τη ζωή και μας αγαπά αληθινά πριν ακόμα καν μας αντικρύσει.

Είναι ο φύλακας άγγελός μας από τη στιγμή που θα έρθουμε στον κόσμο.

Είναι μια σταθερή αναφορά στη ζωή μας, που αναρωτιέμαι αν υπάρχουν λόγια να περιγράψει κανείς την αξία της.

Είναι ένα πρόσωπο μοναδικό στη ζωή μας που ακόμα και ένα βρέφος το ξεχωρίζει από τη μυρωδιά.

Η σημερινή αυτή ανάρτηση είναι αφιερωμένη στη δική μου μαμά, στη δική μου μανούλα  για τη γιορτή της μητέρας... Έτσι σαν ένα μικρό, πολύ μικρό ευχαριστώ για όσα έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια και συνεχίζει να κάνει για εμένα.

Εσύ είσαι ο άνθρωπος που με έφερε στον κόσμο και με έμαθε τι θα πει αγάπη. Αγάπη αληθινή, χωρίς όρια και προϋποθέσεις. Αγάπη τόσο δυνατή που για εμένα είναι ασπίδα στην ψυχή μου. Αγάπη που εισέπραξα από εσένα τόσο απλόχερα και που τώρα είμαι κι εγώ σε θέση να την προσφέρω από την καρδιά μου στο δικό μου παιδί. Με έκανες να συνειδητοποιήσω ότι η μητρική αγάπη και η τρυφερότητα λες και είναι ένας κύκλος που δεν κλείνει ποτέ, σαν μια ρόδα που συνεχίζει να γυρίζει όσο ζούμε και περνάει σαν κληρονομιά από μάνα σε παιδί.    

Είσαι ο άνθρωπος που θα με συμβουλέψεις και τα λόγια σου θα είναι βάλσαμο, ακόμα κι αν δε μου λες αυτά που θέλω να ακούσω, απλά γιατί είναι πάντα βγαλμένα από την ψυχή σου. Θα με καθοδηγήσεις, θα με προστατεύσεις και θα πονέσεις για εμένα πιο πολύ απ' ότι θα πονέσω εγώ.

Μου έδωσες αξίες, αγωγή και γερά θεμέλια για να προχωρήσω. Μου έμαθες το δίκαιο, το σωστό και το τίμιο όχι με λόγια και θεωρίες αλλά με τις πράξεις σου.

Μου προσφέρεις την αγάπη σου χωρίς ποτέ να περιμένεις κανένα αντάλλαγμα. Είσαι εκεί κάθε στιγμή, σε κάθε δυσκολία, σε κάθε χαρά. Είσαι βράχος ακλόνητος, σταθερός, αλλά ποτέ "σκληρός".

Μου έμαθες να συγχωρώ βλέποντας εσένα να το κάνεις και να δίνεις ευκαιρίες. Μου λες τα πράγματα με το όνομά τους, πάντα για το καλό μου. Χαίρεσαι πραγματικά με τη χαρά μου και λυπάσαι με τη λύπη μου.

Μου έδωσες μαθήματα ζωής για το πως πρέπει να είμαστε δυνατοί και να αντέχουμε σε όλες τις δυσκολίες της ζωής. Δε νομίζω ότι τα καταφέρνω πάντα τόσο καλά όσο εσύ... Δεν ξέρω πολλούς ανθρώπους να αντιμετώπισαν τις δυσκολίες τους με τόση αξιοπρέπεια, δύναμη και ήθος. 

Σε είδα να αγαπάς το παιδί μου τόσο πολύ, που αυτό είναι σαν να ξαναέδωσες όλη σου την αγάπη σε εμένα πάλι από την αρχή...

Βλέποντάς σε να μας μεγαλώνεις είδα στο πρόσωπό σου μια ηρωίδα, ένα πρότυπο μαμάς που ο Θεός με ευλόγησε να έχω. Είδα έναν άνθρωπο που δεν έπαψε να προσπαθεί και να θυσιάζεται πάντα με χαμόγελο και αγάπη. Νιώθω τυχερή που εσύ είσαι η μαμά μου.   

Αυτά, αλλά και πολλά ακόμα θα μπορούσα να γράψω για εσένα. Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά μανούλα μου, γερή, χαμογελαστή και ευλογημένη. Σ' αγαπώ τόοοοοοσο πολύ....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου